Критерії оцінювання учнівської діяльності:
|
10 балів
|
20 балів
|
30 балів
|
Пошукова діяльність
|
при виконанні завдань
використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів; застосовані стандартні
пошукові навички роботи з пошуковими системами; виконання роботи
здійснено зі сторонньою допомогою
|
при виконанні завдань
використано всі рекомендовані інтернет-ресурси; застосовані деякі
пошукові навички роботи з пошуковими системами; виконання роботи
самостійне, але з консультативною допомогою вчителя
|
при виконанні завдань
використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси; застосовані різні
пошукові навички роботи з пошуковими системами; робота виконана
самостійно
|
Виконання завдання
|
у виконаному завданні
наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми; деяка (або вся)
інформація використовується з недостовірних джерел; інформація використана
неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела не здійснюються; матеріали дібрані
випадково, не демонструють логічного зв’язку; інформація не проаналізована і
не оцінена; відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі; відсутні приклади та
висновки; завдання виконано з затримкою
|
у виконаному завданні
наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми; деяка інформація
використовується з недостовірних джерел; інформація використана
неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються частково; інформація
проаналізована та оцінена частково; відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково аргументовані; завдання
виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні
основного матеріалу з поміж другорядного; недостатньо виражена власна позиція й оцінка
інформації; завдання виконано з невеличкою затримкою
|
виконана робота відповідає темі
квесту та поставленим завданням; використовується інформація з достовірних
джерел; цитати з використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні
посилання на інтернет-джерела; аналіз та оцінка
матеріалу демонструються на високому рівні; відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки
аргументовані; висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення
до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації; завдання виконано в повній мірі; завдання виконано вчасно у визначений часовий
проміжок
|
Розуміння завдання
|
виконана
робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань; включені матеріали не мають безпосереднього відношення
до теми; надані матеріали не мають відношення до
поставленої задачі зібрана інформація не
проаналізована, що не дає можливості
відповісти на запитання
завдання квесту
|
виконана
робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань; учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел; включаються матеріали, які мають відношення до теми,
але наявні і такі, які не відповідають заданій темі; проаналізовані запитання
завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть
привести до хибної відповіді
|
виконана
робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань; виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу використаної інформації; завдання включають матеріал, який безпосередньо має
відношення до теми; точне розуміння поставленої задачі щодо виконання
завдання проаналізовані запитання завдання та
перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної
відповіді
|
Робота з ІКТ
|
використовуються лише запропоновані сервіси для
представлення інформації; демонструються слабкі вміння спільно працювати
у мережі; дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння
знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами; демонструються слабкі
вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо)
згідно вимог; демонструється низький рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами
|
використовуються не
лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації; демонструються вміння спільно працювати у мережі; дотримуються деякі
правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння
знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами; демонструються вміння
оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо)
згідно вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання; демонструється
середній рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами
|
використовуються не
лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації; демонструються вміння спільно працювати у мережі; дотримуються правила
безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті різними способами; демонструються вміння оформлювати різноманітні
матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструються вміння
створювати гіперпосилання; демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами
|
Робота на платформі квесту
|
коментарі мають
орфографічні помилки; не використовуються підписи в коментарях; не дотримання
нейтрального тону коментарів; розміщування робіт на платформі за допомогою вчителя
|
коментарі мають
невеличкі орфографічні помилки; використовуються підписи в деяких коментарях; дотримання нейтрального
тону коментарів; розміщування робіт на платформі за допомогою
вчителя
|
коментарі не мають
орфографічних помилок; використовуються підписи в коментарях; дотримання нейтрального
тону коментарів; вміння самостійно розміщувати роботи на
платформі
|
Немає коментарів:
Дописати коментар