Критерій оцінювання


Критерії оцінювання учнівської діяльності:


10 балів
20 балів
30 балів
Пошукова діяльність
при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів; застосовані стандартні пошукові навички роботи з пошуковими системами; виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою
при виконанні завдань використано всі рекомендовані інтернет-ресурси; застосовані деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами; виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя
при виконанні завдань використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані інтернет-ресурси; застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами; робота виконана самостійно
Виконання завдання
у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми; деяка (або вся) інформація використовується з недостовірних джерел; інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела не здійснюються; матеріали дібрані випадково, не демонструють логічного зв’язку; інформація не проаналізована і не оцінена; відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі; відсутні приклади та висновки; завдання виконано з затримкою
у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми; деяка інформація використовується з недостовірних джерел; інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються частково; інформація проаналізована та оцінена частково; відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково аргументовані; завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного; недостатньо виражена власна позиція й оцінка інформації; завдання виконано з невеличкою затримкою
виконана робота відповідає темі квесту та поставленим завданням; використовується інформація з достовірних джерел; цитати з використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на інтернет-джерела; аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні; відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані; висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації; завдання виконано в повній мірі; завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок
Розуміння завдання
виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань; включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми; надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту
виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань; учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел; включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі; проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді
виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань; виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу використаної інформації; завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми; точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді
Робота з ІКТ
використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації; демонструються слабкі вміння спільно працювати у мережі; дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами; демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструється низький рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами
використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації; демонструються вміння спільно працювати у мережі; дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами; демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання; демонструється середній рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами
використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації; демонструються вміння спільно працювати у мережі; дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті; демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами; демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання; демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами
Робота на платформі квесту
коментарі мають орфографічні помилки; не використовуються підписи в коментарях; не дотримання нейтрального тону коментарів; розміщування робіт на платформі за допомогою вчителя
коментарі мають невеличкі орфографічні помилки; використовуються підписи в деяких коментарях; дотримання нейтрального тону коментарів; розміщування робіт на платформі за допомогою вчителя
коментарі не мають орфографічних помилок; використовуються підписи в коментарях; дотримання нейтрального тону коментарів; вміння самостійно розміщувати роботи на платформі


Немає коментарів:

Дописати коментар